Program
Dolazak sudionika, akreditacije, Coffee break
Uvod, pozdravna riječ organizatora

Nevidljivi sustav, vidljivi rezultati: Kako izgleda jedinstveni prodajni proces u praksi
Što se dogodi kada spojite fizičke trgovine, web shop, mobilne uređaje i prodavače – sve u jedan sustav? A što kada mu dodate umjetnu inteligenciju? Ovo je priča o stvarnom omnichannelu koji ne obećava revoluciju ali tiho mijenja sve što dotakne.

Jedna marketinška taktika koja stvara potražnju i privlači samo dobre kupce
Ubijate se od privlačenja kupaca, a kad vam oni i dođu, ne razumiju vas, spuštaju vam cijene, svađaju se s vama i pišu grozne recenzije?
U moje 23 godine poduzetništva i 3 potpuno različite poduzetničke karijere, provlači se jedna karakteristika koja je uvijek dolazila u paru s lošim kupcem: Nije kupac nužno loš. On je prije svega – needuciran.
Na ovom predavanju predstavit ću moju omiljenu marketinšku taktiku – educiranje tržišta i kupaca – s kojom si svaka tvrtka može stvoriti nove kupce i privući samo dobre 🙂 Educiranje me kao marketinška taktika tako dobro i dugo služi da vjerujem da to ni AI neće poremetiti.
Naučite zašto educirati, što podučavati i kako početi. Dolazim s istinitim pričama o uspjesima hrvatskih poduzetnika koji su kroz educiranje postigli opipljive rezultate.

AI – Instrumentalizirana priča: Kada istina postane opcionalna
Ulazimo u eru u kojoj AI može generirati beskonačno uvjerljive priče — personalizirane, emocionalne i neodvojive od stvarnosti.
Od hiperrealističnog videa do algoritama koji prepoznaju emocije, sama naracija postaje alat manipulacije. Što se događa kada gledanje više ne znači vjerovanje i kada nas AI razumije bolje nego što mi razumijemo sami sebe?
Ovo predavanje istražuje kolaps povjerenja, eroziju kulturnog autoriteta i hitnu potrebu za novim pismenostima u svijetu u kojem priče mogu i liječiti i obmanjivati.

Google Ads u doba AI
Pojavom umjetne inteligencije mnoge su djelatnosti u procesu transformacije i prilagođavanja. Isto je i s Google Ads sustavom.
Kao dugogodišnji oglašivač na toj platfomi izdvojio sam neke zgodne crtice iz prakse koje prikazuju što je i kako AI promijenio u Google oglašavanju.

Stavi pravi oglas na pravo mjesto i mjeri pobjedničke rezultate
Zanima li te koje metrike otkrivaju uspješnost pojedinog oglasa, a koje pokazuju stvarni učinak cijele kampanje?
Ako si se ikad pitao kako znati je li tvoj oglas već vrhunski ili ima prostora za poboljšanje, ovo je tema baš za tebe. U ovom predavanju za svega 25 minuta saznat ćeš kako prilagoditi oglase različitim fazama kampanje, te zašto je važno razumjeti da niti jedna objava ne može postići sve ciljeve odjednom.
Kroz praktične primjere dobit ćeš jasnu sliku koje metrike treba pratiti u pojedinoj fazi kampanje, da bi mogao optimizirati oglase i prilagoditi se publici.
Na kraju ćeš imati novi uvid i moći ćeš jasno argumentirati svom nadređenom zašto je tvoja kampanja bila uspješna i koje rezultate je donijela.

Zero-Click Marketing: Kako osvojiti kupce bez klika
Internet ulazi u novu fazu, a ponašanje korisnika drastično se mijenja. Kupci sve rjeđe napuštaju platforme i informacije konzumiraju bez posjete vašem webu.
Od Google AI Overviews, ChatGPT-a do YouTubea, TikToka i Instagrama, sadržaj se konzumira unutar zatvorenih sustava, a vaše web stranice gube ulogu glavnog izvora podataka.
Što to znači za (digitalni) marketing?
Ovo će vas predavanje provesti kroz zero-click ponašanje korisnika i pružiti jasne smjernice kako graditi prisutnost (organski i plaćenim oglašavanjem), prilagoditi strategije i iskoristiti ovu promjenu kao jednu sasvim novu priliku!

AI i podcasti – novi igrači u PR-u
Temu i naziv ovog predavanja kreirali su isključivo pravi ljudi. Ali za kratki opis korišten je i jedan od popularnih AI alata. Koji i kako – otkrit će vam Krešimir Macan, priznati komunikacijski stručnjak, politički analitičar, vlasnik i direktor agencije Manjgura te voditelj popularnog podcasta Špica s Macanom.
Saznajte kako pametno smišljeni promptovi i podcasti kao novi medijski alati mijenjaju pristup PR-u kroz inovativne načine komunikacije, ciljano dopiranje do publike i stvaranje autentičnog sadržaja.
Podcasti pružaju fleksibilnost slušanja i prilagodbu sadržaja interesima publike, što u kombinaciji s AI tehnologijama otvara nove mogućnosti u kreiranju kvalitetnog, interaktivnog i učinkovito plasiranog PR materijala.
Ručak
Podravka – Case study

10 praktičnih TikTok taktika
TikTok je danas najbrže rastuća platforma koja brendovima i pojedincima otvara nevjerojatne prilike za vidljivost i rast.
Na predavanju „10 praktičnih TikTok taktika” saznat ćeš konkretne metode i alate koje možeš odmah primijeniti kako bi povećao doseg, reakcije i konverzije na ovoj mreži.
Kroz praktične primjere Dario će pokazati kako prilagoditi sadržaj TikTok algoritmu, koristiti trendove na pravi način, izgraditi zajednicu i stvarati sadržaj koji pretvara gledatelje u vjerne pratitelje i kupce. Cilj je da izađeš s jasnim idejama koje već sutra možeš testirati u praksi.

GA4 izvještaji koji spašavaju budžet (i živce)
Koristite li prave GA4 izvještaje ili samo one na koje ste navikli?
U svom izlaganju Robert će vam pokazati koji vam izvještaji mogu spasiti budžet i poboljšati uspješnost vašeg weba i kampanja.
Razjasnite razliku između analitike, statistike, strategije i taktike te saznajte zašto je atribucija ključna ne samo za budžet, već i za kreativu oglasa. Sve to, uz dozu analitičkog humora.

Koliko para, toliko muzike? Brendiranje kroz content marketing bez milijunskog budžeta
Brendiranje kroz online kanale nije rezervirano za ljude i korporacije s ogromnim budžetima, nego za sve koji znaju ispričati priču koja ima glavu i rep.
Novac skraćuje vrijeme upoznavanja s publikom, ali ne brinite ako nemate milijun eura da nešto pokrenete i predstavite. Ponekad jedna dobra ideja djeluje kao iskra na zapaljivom tržištu. Pazite da ne spali i vas usput.
Na predavanju ćete vidjeti kako različiti online kanali mogu raditi za vas bez da zvučite kao reklama, kako izbjeći neke zamke i što zapravo prolazi kod (vaše) publike.

B2B influence marketing – kako postići milijunski reach na Linkedinu?
Kako su moderne društvene mreže poput TikToka postale veliki izazov za Facebook i Instagram kada je u pitanju B2C influencer marketing, Linkedin je, konačno, izrastao u savršenu platformu za novu vrstu influencera – onih koji djeluju na B2B razini.
Tisuću lajkova za objavu koju postavi vlasnik mreže s nekoliko stotina C-level konekcija vrijedi puno više od desetaka tisuća lajkova za objavu filmske ili glazbene zvijezde s milijunom tinejdžerskih pratitelja.
Uz 35.000 pratitelja na Linkedinu – većinom osnivača i direktora ICT kompanija, ali i programera i ostalih inženjera i donositelja odluka – vodeći B2B tech influencer u regiji će kroz ovo predavanje objasniti kako izgraditi svoj osobni brend i postati prepoznatljiv kao najveći stručnjak u svojoj niši na Liknkedinu, postizanjem milijunskog dosega među čitateljima.

Moj email je gmail@chucknorris.com
Email marketing je kanal koji i dalje ostvaruje izvanredne rezultate, ali samo ako znamo kako ga pravilno koristiti.
Na predavanju će biti riječi o najboljim načinima za prikupljanje email adresa i izgradnju vlastite baze pretplatnika, uz fokus na sve važniju temu – inbox placement. Jer, nije dovoljno poslati newsletter, već je presudno hoće li završiti u “Promotions” ili “Updates” tabu, ili pak direktno u primarnom inboxu.
Kroz praktične savjete i konkretne alate pokazat će se kako napraviti razliku između prosječne kampanje i onoga što email marketing pretvara u najjači promocijski kanal.
Panel rasprava
Carlsberg,
Podravska Banka,
Pro-Ping Telekom,
Domagoj Jakopović Ribafish
Završna riječ organizatora
After Party